Missiooni, mille nimel töötame, saab kokku võtta lühidalt – olla parimate hindadega, hea kvaliteedi ja koduste toitudega oma valdkonna tugev tegija.
Ettevõttes töötab nüüd juba enam kui 1600 inimest, kelle igapäevaelu on tugevalt mõjutatud ettevõtte kultuuri ja juhtimispoliitikaga. Keskmiselt 4-liikmelise pere puhul on ettevõtte tegemistest igapäevaselt mõjutatud ca 6400 inimest, kes omakorda mõjutavad oma sõpru ja sugulasi. See on suur hulk inimesi, kelle valikuid mõjutada. Seetõttu pöörame aina enam tähelepanu kestliku äritegevuse toimimise alustele, sh aus konkurents, null tolerants korruptsioonile ja altkäemaksule, turvaline tarneahel, turvaline töökeskkond ning keskkonna säästlikkus.

Ettevõtte väärtustest ja äripõhimõtetest on mõjutatud lisaks töötajatele ka teised sidusgrupid – kliendid, kohalik kogukond, tarnijad, aktsionärid, finantsturud ja riigisektor. Aastas külastab kaupluseketti ca 30 miljonit klienti ja ca 30 tuhande toote turustamiseks tehakse koostööd rohkem kui 300 tarnijaga.
Huvigruppidel on oluline osa topelt olulisuse hindamisel. See tähendab, et AS OG ELEKTRA ise oma äritegevusega mõjutab huvigruppe ja huvigrupid mõjutavad ka meid. Sellises vastastikmõjus on oluline mõista sidusgruppide ootuseid ja väljendada enda ootuseid neile.
Oleme oma põhitegevustes alati lähtunud keskkonna ja inimeste heaolust, mis on tulenenud eetilisest juhtimiskultuurist ja vastutustundest oma töötajate, klientide ja ühiskonna ees. Selleks, et senisest paremini mõista ettevõtte väärtusahelaid ning neist tulenevaid riske ja mõjusid oleme lisaks äristrateegiale loonud ka esmase kestlikkusstrateegia, mis on oluline samm kestlikkusaruandluseks ettevalmistumisel. Strateegia võib küll ajas täiustuda, aga oleme enda jaoks kaardistanud prioriteetsed kestlikkusega seotud eesmärgid ehk SDG-d (Sustainable Development Goals). Sidusgruppide ootustel baseerudes on jagatud olulised teemad kolme gruppi järgides ESG (Environmental, social and corporate governance) põhimõtteid – keskkonda puudutavad (E), sotsiaalsed (S) ja juhtimisega (G) seotud teemad
Et teadvustada sidusgruppe ettevõtte igapäevategevuses kohaldatavatest vastutustundliku ettevõtluse põhimõttetest on koostatud kokkuvõtlik „Eetilise käitumise raamistik“ ning koostööpartnerite lepingutele tüüptingimustena kehtiv „Koostööpartnerite käitumiskoodeks“.